fbpx

Mozdulj meg! Négy mód a munkahelyi mozgás bevezetésére

Talán nem újdonság, hogy a munkahely termelékenységének és a dolgozók elégedettségének a fejlesztésében az egészség milyen fontos szerepet játszik. Amikor az alkalmazottaknak gyenge az egészsége, akár betegség, akár sérülés miatt, az egészségügyi költségek megnőnek. Szóval, hogyan tudjátok bátorítani a dolgozókat, hogy legyenek aktívak? Egy kis mozgással!

A mozgás, még kis mértékben is nagy különbséget jelenthet. Íme tehát négy féle mód a m/unkahelyi mozgásra.

1. Alkalmazottak bátorítása a szünetek kihasználására

Amikor szorítanak a határidő, sokan inkább kihagyják az ebédszünetet, hogy behozzák a lemaradást. Pedig az ebédszünetek nagyszerű lehetőségek arra, hogy kicsit ellépjenek a munkától, tartsanak szünetet, feltöltődjenek. Ezért fontos, hogy bátorítsd őket, hogy mozogjanak a szünet idején. Egy útmutatás egy közeli sétáló ösvényhez, hozzáférés egy közeli edzőteremhez, vagy akár csak egy könnyed gyakorlatsor.

De ne csak bátorítsátok a kollégákat, használjátok ki a szüneteiteket Ti is! A dolgozók nagyobb valószínűséggel végeznek gyakorlatokat, ha másoktól is ezt látják (még jobb. ha a főnök is részt vesz ebben 😉).

2. Ajánlj fel egészséget támogató felszerelést és frissítőket

Az emberek nagyobb valószínűséggel mozdulnak meg a munkahelyükön, ha kéznél van a megfelelő felszerelés. Ha jógázni szeretnének ebédidőben, legyenek szőnyegek és blokkok elérhetőek.

Egy másik ötlet: a délutáni pangás során gyűljetek össze egy helyszíni gyümölcsé-bár vagy kombucha happy hour-ra. A finom és frissítő italok mellett szívesebben vesznek részt az emberek a munkahelyi “megmozdulásokban”.

3. Munkahelyi mozgás mint kultúraépítő

A munkahelyen belüli közösség nagyon fontos. Egy közös edzés vagy fitnesz óra nagyszerű munkahelyi kultúrát alakíthat ki. Mit szólnál egy kihíváshoz az alkalmazottak között, ahol egymás ellen tudnak versenyezni? Például lépcsős kihívások, plank támaszok stb., amelyek erősítik a csapat kötelékét.

A WorkLife segítségével könnyen szervezhetsz kevésbé megerőltető csoportos fitnesz órákat ebéd alatt, mint a jóga és pilátesz. Remek felfrissülés a dolgozóknak, izzadás nélkül!  

4. Egy wellness program bevezetése

Most, hogy az irodád együtt edz, hogyan tartsd ezt fent? Egy wellness program nagyszerű első lépés! Jelölj ki egy elérhető helyet mozgásra, hogy meg tudj hívni oktatókat az ebédszünetek alatt, hogy a dolgozóid könnyebben megmozdulhassanak. Legyen szó önvédelmi workshopról, jógáról, vagy piláteszről, egy kicsi segítség is nagy segítséget jelenthet a stresszes mindennapokban!

Ha te is szeretnél valami izgalmas mozgást vinni a munkahelyi hétköznapokba, knyugodtan kérdezz tőlünk a lehetőségekről!

Leave a Comment

sporttaplalkozasirodai napközi